Sieci Lidl i Biedronka pod koniec maja prawie dwukrotnie zmniejszyły wydatki reklamowe

Autor: dlahandlu.pl 13 czerwca 2017 12:58

W okresie 29 maja - 4 czerwca sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 4 783 976 zł, czyli prawie o połowę mniej niż tydzień wcześniej (9 300 355 zł). Biedronka wydała 4 488 722 zł (8 912 483 zł tydzień wcześniej).

Dwa tygodnie wcześniej sporo na ten cel przeznaczyły cztery sieci: Lidl (9 897 530 zł), Biedronka (5 510 930 zł), Carrefour (5 415 638 zł) oraz Kaufland (5 139 650 zł). Ich łączne wydatki to 25,9 mln zł.

Przypomnijmy, że w pierwszym tygodniu maja sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 10 879 130 zł i jako jedyna sieć ogólnospożywcza znalazła się w zestawieniu TOP największych reklamodawców.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11054

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane