Sieci mają 2,6 proc. udziału w rynku stacji paliw

Autor: dlahandlu.pl 14 kwietnia 2015 11:18

Jak wynika z danych Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego na koniec 2014 roku funkcjonowało 171 stacji paliw należących do sieci handlowych. Najwięcej z nich - 51 - działało pod logo Intermarche.

Kolejne miejsca pod względem liczby stacji zajmują: Carrefour (43), Tesco (29), Auchan (25), E.Leclerc (12), Makro (6 stacji własnych), pozostałe (5).

Najwięcej nowych placówek uruchomiło w 2014 r. Intermarche (4); Carrefour, E.Leclerc, Makro i Tesco nie otwierały nowych stacji, natomiast Auchan uruchomiło jedną nową placówkę.

Do sieci hipermarketów należy 2,6 proc. rynku stacji paliw w Polsce.

Na koniec 2014 roku w Polsce działało 6479 stacji paliw, czyli o 267 placówek mniej niż rok wcześniej.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane