Sieci mają chrapkę na lokalizacje w historycznych częściach miasta

Autor: Rzeczpospolita 19 października 2012 09:56

Sieci handlowe mają chrapkę na lokalizacje w tłumnie odwiedzanych historycznych częściach miast - pisze Rzeczpospolita. Zdaniem architekta i varsavianisty Grzegorza Miki sklepy w historycznych częściach miast są jednak potrzebne.

Jego zdaniem, jeśli taka placówka swoją reklamą nie psuje otoczenia i nie niszczy historycznej fasady budynku, powinna mieć możliwość działania. Mika podkreśla też, że zawsze znajdą się ludzie, którym taki sklep będzie przeszkadzać.

Rzeczpospolita przywołuje przykład sklepu Carrefour w Sukiennicach. Sklep sieciowy w tym miejscu nie spodobał się części mieszkańców i urzędników. Dlatego zdecydowano się rozwiązać umowę z najemcą.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane