REKLAMA
REKLAMA

Sieci mają kłopot ze zmobilizowaniem bogatych klientów, którzy zaczynają dostrzegać wartość świąt

Autor: gazeta.pl 16 października 2014 11:05

Zdaniem Tomasza Szlendaka z Instytut Socjologii UMK w Toruniu sklepy wykorzystują tendencję Polaków do uderzeniowego kupowania związanego ze świętami kalendarzowymi - podaje gazeta.pl

REKLAMA
Jak mówi prof. Szlendak w rozmowie z portalem gazeta.pl, reklamy świąteczne są kierowane głównie do dzieci, które zachęcają rodziców do odwiedzenia galerii handlowych oraz do mieszkańców mniejszych miast. Sieci handlowe mają kłopot ze zmobilizowaniem bogatych konsumentów, którzy zaczynają dostrzegać wartość spędzania świąt w gronie rodzinnym z własnoręcznie robionymi ozdobami - mówi Szlendak. - Wcześniej to telewizja ogniskowała czas rodzinny. Teraz rodzina przebywa ze sobą chodząc po supermarketach - dodaje.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA