Sieci notują spadki sprzedaży, szansę na rozwój widzą w e-handlu

Autor: Puls Biznesu 23 stycznia 2012 09:03

Sieciom handlowym spadają sprzedaż i zyski. Próbują przyspieszyć na internetowym dopingu - pisze "Puls Biznesu".

Grupa Metro zmniejszyła przychody za 2011 r., Tesco wydało pierwsze od lat ostrzeżenie o możliwości spadku zysku, a Carrefour notuje spadki na europejskich rynkach. Jak sieci mogą zwiększyć przychody w tym roku? Jedną z dróg jest internet. E-supermarket w Warszawie już wkrótce otworzy Tesco, dołączając do Auchan. Swoje plany ma też Media Markt, który w ubiegłym tygodniu wystartował z e-sklepem w Niemczech. Firma nie ujawnia jednak szczegółów projektu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10826

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane