REKLAMA
REKLAMA

Sieci promują świąteczne zakupy. Lidl i Tesco wydają na reklamę po 8 mln zł tygodniowo

Autor: www.dlahandlu.pl 3 grudnia 2015 09:53

Sieci promują świąteczne zakupy. Lidl i Tesco wydają na reklamę po 8 mln zł tygodniowo fot. za deluxe.lidl.com/pl

Tesco i Lidl kontynuują walkę o świątecznego klienta. Według danych firmy Nielsen za ostatni tydzień (23-29 listopada) Lidl przeznaczył na reklamę w telewizji 8 543 155 zł, a Tesco 7 977 620 zł. W zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami zabrakło Biedronki, która wcześniej rywalizowała z Lidlem.

REKLAMA

Tydzień wcześniej (9-15 listopada) Lidl wydał na promocję w telewizji 6 758 049 zł, a Tesco 6 619 514 zł.

Przypomnijmy, według danych Nielsen za okres 2 - 8 listopada sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 9 526 928 zł; Tesco 6 977 903 zł, a Biedronka 6 692 845 zł.

Rok temu (17-23 listopada 2014 r.) sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 6 594 040 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji TV.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA