Sieci rzadziej promują ofertę non-food w gazetkach reklamowych

Autor: Puls Biznesu 20 września 2013 09:12

Sklepy coraz rzadziej promują asortyment niespożywczy - wynika z badania ich gazetek reklamowych. Rządzi w nich… łopatka wieprzowa - pisze "Puls Biznesu".

Tylko w I półroczu br. 153 analizowane przez agencję badawczą ABR Sesta sieci opublikowały ponad 3200 różnych gazetek handlowych. W tym roku częściej niż w poprzednich sklepy promują produkty FMCG, a rzadziej kategorie non-food. Oferta żywnościowa zajmuje 59 proc. gazetek, a w sieciach takich jak Alma, Piotr i Paweł czy Top Market - nawet 75 proc. W małych sieciach (Żabka czy ABC) oraz drogeriach jest to nawet 90 proc.

Zdecydowanie najczęściej pojawiającym się produktem w gazetkach handlowych jest łopatka wieprzowa bez kości, wyprzedzająca inne produkty z wieprzowiny i świeże warzywa.

Jak wyjaśniają eksperci sieci próbują przyciągnąć klientów ofertą świeżych produktów, które są kupowane często, dzięki czemu konsument przychodzi do sklepu często i przy tej okazji dokonuje dodatkowych zakupów - czytamy w "Pulsie Biznesu"

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane