Sieci stawiają na świeże produkty w gazetkach handlowych

Autor: Puls Biznesu 30 marca 2015 09:02

Sklepy częściej i chętniej wydają gazetki promocyjne. Walczą o klientów świeżymi produktami, rzadziej promują własne marki - informuje Puls Biznesu.

Agencja badawcza ABR Sesta zbadała tysiące wydawanych przez sklepy gazetek promocyjnych. Wynika z nich, że sieci w ubiegłym roku zmodyfikowały strategię przyciągania klientów do sklepów. W 2014 r. sieci spożywcze i drogeryjne, monitorowane przez ABR Sesta, wydały ponad 5,2 tys. gazetek.

Jak informuje Puls Biznesu w każdym z segmentów — hipermarketach, supermarketach, dyskontach, sklepach convenience czy hurtowniach — każdego miesiąca gazetek było średnio więcej niż rok wcześniej, zazwyczaj obowiązywały też przez mniej dni niż w 2013 r.

Sieci, szczególnie w małym formacie convenience (działają w nim m.in. Żabka, Małpka i Carrefour Express), coraz chętniej promują ofertę produktów świeżych.

Więcej w Pulsie Biznesu.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane