Sieci walczą o wielkanocne zakupy - prawie 11 mln zł na reklamę w TV

Autor: www.dlahandlu.pl 18 kwietnia 2014 11:47

W drugim tygodniu kwietnia dwie największe dyskontowe sieci wydały na reklamę telewizyjną łącznie 10,9 mln zł. Według danych firmy Nielsen Lidl przeznaczył na ten cel - 5 800 682 zł, a Biedronka - 5 182 648 zł.

Najwięcej na tel cel przeznaczają operatorzy telefonii komórkowych: Orange (6 934 942 zł) i Plus (5 938 564 zł).

Łącznie na reklame żywności wydano 90 901 236 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane