REKLAMA
REKLAMA

Sieci walczą o wielkanocne zakupy - prawie 11 mln zł na reklamę w TV

Autor: www.dlahandlu.pl 18 kwietnia 2014 11:47

W drugim tygodniu kwietnia dwie największe dyskontowe sieci wydały na reklamę telewizyjną łącznie 10,9 mln zł. Według danych firmy Nielsen Lidl przeznaczył na ten cel - 5 800 682 zł, a Biedronka - 5 182 648 zł.

REKLAMA

Najwięcej na tel cel przeznaczają operatorzy telefonii komórkowych: Orange (6 934 942 zł) i Plus (5 938 564 zł).

Łącznie na reklame żywności wydano 90 901 236 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12735

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA