PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Sieci wydają coraz więcej na reklamę - 24,8 mln zł tygodniowo

Autor: www.dlahandlu.pl 22 kwietnia 2016 09:31

Według danych firmy Nielsen za okres 11-17 kwietnia cztery sieci handlowe, które znalazły się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę w TV, przeznaczyły na ten cel aż 24 879 213 zł w porównaniu do 21 552 180 zł tydzień wcześniej.

REKLAMA

Tydzień wcześniej ( 4-10 kwietnia) wydatki wyglądały następująco: Lidl wydał 8 115 880 zł, Biedronka 4 968 945 zł, Tesco 4 280 960 zł a Carrefour 4 186 395 zł.

Obecne wydatki to: Biedronka - 9 276 599 zł, Lidl - 7 225 150 zł, Tesco - 4 370 017 zł, Carrefour - 4 007 447 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Jeśli chodzi o tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory, na żywność przeznaczono 100 039 377 zł.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA