Sieci zadowolone ze sprzedaży gadżetów związanych z Euro 2012

Autor: gazeta.pl 9 czerwca 2012 13:55

Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska zauważa, że wśród oferty artykułów związanych z mistrzostwami Euro 2012 na razie najlepiej sprzedają się drobne gadżety - czytamy w serwisie gazeta.pl.

W ciągu jednego dnia Tesco sprzedaje w całej Polsce ok.10 tysięcy koszulek w barwach reprezentacji.

Symbolem mistrzostw są też maskotki, czyli Slavek i Slavko. Na terenie całej Polski dystrybuuje je, a także sprzedaje kielecki Kolporter. Grzegorz Maciągowski, rzecznik prasowy firmy stwierdza na łamach gazeta.pl, że maskotek jest w magazynach coraz mniej, co dobrze świadczy o ich popularności.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Euro 2012-06-11 12:17:32

    Maciagowski... W waszych magazynach jest coraz mnie. Teraz są w naszych i stoją.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane