Sieci zwiększają wydatki na reklamę w obawie przed Walmartem?

Autor: inwestycje.pl 12 września 2012 15:40

Gdy w skali całej gospodarki zmniejszają się wydatki na reklamowe, sieci handlowe je zwiększają - wynika z informacji serwisu inwestycje.pl

Z przytoczonych danych monitoringu Kantar Media wynika, że wydatki sieci handlowych na reklamę od 3 lat dynamicznie rośną - w 2011 inwestycję w reklamę zamknęły się na poziomie 616,7 mln zł, co stanowi wzrost o 36 proc. wzrostu rdr. 


Jak czytamy w portalu inwestycje.pl,  wzrost wydatków reklamowych jest powodowany obawą przed wejściem na polski rynek światowego lidera - sieci Walmart. Jeśli amerykański gigant pojawi się w Polsce, to obecnie działające sieci również zadbają o to, aby w trudnych czasach kryzysu maksymalnie zbudować i utrwalić lojalność klientów, która jest bardzo niska (np. wg badań TGI ponad 70 proc. klientów sieci Lewiatan jest również klientami sieci Biedronka).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane