Sieci zwiększają zamówienia produktów „clean label”

www.portalspozywczy.pl 3 czerwca 2016 12:41

Koncepcja „czystej etykiety” zyskuje u polskich konsumentów coraz większe uznanie. Producenci wychodzą naprzeciwko temu trendowi, a w ślad za nimi sieci handlowe, które zwiększają zamówienia produktów „clean label” oraz w markach własnych starają się ograniczać E-dodatki i sztuczne substancje. Jedną z takich sieci jest Intermarché. – W produktach marek własnych Intermarché staramy się, aby etykiety były dla konsumentów przejrzyste, jednocześnie cały czas pracując nad poprawą składu produktów – mówi Agnieszka Wiśniewska, kierownik działu marketingu marek własnych Intermarché.

Agnieszka Wiśniewska podkreśla, że wśród produktów spożywczych, w których sztuczne barwniki sieć Intermarché zastąpiła składnikami naturalnymi, są żelki, kisiele czy ketchupy. 

– Jeśli natomiast chodzi o artykuły kosmetyczne i chemię gospodarczą oferujemy m.in. żele pod prysznic bez parabenów Labell, proszki do prania bez fosforanów Apta, mydło do mycia i prania niealergizujące Apta czy odplamiacz na bazie tlenu ale bez chloru Apta – mówi Agnieszka Wiśniewska.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane