Sieciowe marki dostrzegają potencjał Otwocka

Property News 21 sierpnia 2015 18:17

Diverse, Medicine, Quiosque i Esotiq – cztery nowe salony sieci odzieżowych miały swoje wielkie otwarcie 19. sierpnia na terenie Otwocka. W ostatnich latach potencjał miasta dostrzegły również inne sieci, takie jak Rossmann, Pepco czy Carrefour.

Podwarszawskie miasto to atrakcyjne miejsce na handlowej mapie Polski – w tegorocznym raporcie przygotowanym przez Colliers International Otwock znalazł się w grupie 15 polskich miast o wysokim potencjale handlowym. Jednocześnie został jednak zakwalifikowany jako jedno z 7 miast o znaczącym niedoborze nowoczesnej powierzchni handlowej. 

Jednym z największych problemów Otwocka jest niezagospodarowana przestrzeń w samym centrum miasta, gdzie kilka lat temu miała powstać nowoczesna galeria handlowa. Budowy na tym terenie miała podjąć się firma Dorex, zabrakło jednak funduszy na dokończenie inwestycji, w związku z czym prace zostały wstrzymane. Dokładne plany dotyczące zagospodarowania tej przestrzeni obecnie nie są jeszcze znane.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane