REKLAMA
REKLAMA

Simple chce zwiększyć skalę przez wzrost powierzchni handlowej

Autor: PAP 22 lipca 2015 14:28

Odzieżowa sieć Simple ma zwiększyć skalę poprzez wzrost powierzchni handlowej. -  Na ten rok założyliśmy dla Simple wzrost powierzchni o ok. 1500 m kw. wobec 5,4 tys. mkw. na koniec ubiegłego roku. W 2016 roku w Simple chcielibyśmy dojść do 75-80 sklepów o średniej powierzchni 120 m kw. - powiedział prezes.

REKLAMA

Sieć Gino Rossi powiększyć się ma z kolei w tym roku o ok. 700 mkw. - W Gino Rossi na pewno oddamy kilka sklepów w Polsce, ale chcemy też otwierać za granicą. W ubiegłym roku otworzyliśmy pierwsze sklepy w Czechach, gdzie średnia sprzedaż na mkw. w II kwartale wyniosła 2 tys. zł. Jeszcze w tym roku otworzymy 1-2 sklepy w Czechach. W przyszłym roku na pewno dodamy kilka sklepów w Czechach, na Słowacji i w krajach bałtyckich - powiedział prezes.

Na koniec pierwszego kwartału detaliczna sieć sprzedaży Gino Rossi liczyła 96 (własnych i franszyzowych) sklepów w Polsce i za granicą, natomiast sieć salonów sprzedaży Simple obejmowała 57 sklepów (łącznie z internetowymi).

W okresie styczeń-czerwiec 2015 roku sprzedaż grupy wzrosła o 11 proc. rdr do 128,2 mln zł. Sprzedaż Gino Rossi wzrosła o 8 proc. rdr do 78,7 mln zł, a Simple o 17 proc. rdr do 49,5 mln zł. Średni wzrost powierzchni z kasą fiskalną spółki wzrósł w II kwartale o 10 proc. w Gino Rossi i o 11 proc. w Simple.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA