Siódemka rozwija sieć Service Pointów w salonach prasowych

Autor: dlahandlu.pl 10 kwietnia 2013 15:06

Z analiz firmy kurierskiej Siódemka wynika, że przychody sklepów i punktów usługowych, w których prowadzony jest 7 Service Point wzrastają. Wzrost przychodów wynika z prowizji za każdą wysłaną paczkę oraz z pozyskania nowych klientów, którzy przychodzą, by nadać paczkę i przy okazji zapoznają się z asortymentem punktu handlowego.

Klienci doceniają, że placówki nadania paczki znajdują się w łatwo dostępnych lokalizacjach. W tej chwili istnieje już blisko 1000 punktów, w takich miejscach jak centra handlowe i główne ulice większych miast i miejscowości na terenie całej Polski. Docelowo planujemy otworzyć 2000 punktów, tworząc największą tego typu sieć w Polsce.

Prowadzący punkty nadań paczek SP odpowiadają za prawidłowe wycenienie usługi i przyjęcie należności. Logistyka i późniejszy kontakt z klientem jest po stronie Siódemki. Partnerom firma kurierska zapewnia szkolenie oraz materiały promocyjne i użytkowe potrzebne do prowadzenia punktu. Właściciel zarabia na prowizji od wysłanej paczki, która wynosi dziś 5 zł netto. Przy założeniu średniej ilości dwudziestu nadawanych dziennie paczek, zysk dla właściciela lokalu to blisko 1800 zł miesięcznie.
Oferta Siódemki skierowana jest zarówno do drobnych przedsiębiorców, jak i dużych sieci. Jedną z nich jest spółka HDS Polska, właściciel salonów prasowych Inmedio i Relay, która w ramach swoich placówek prowadzi już 57 Service Pointów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane