REKLAMA
REKLAMA

SMS może być impulsem skłaniającym do zakupów

Autor: pr 3 października 2013 14:55

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Platformę SerwerSMS.pl krótka wiadomość tekstowa może przyczynić się do odwiedzenia strony internetowej sprzedawcy lub udania się do najbliższego sklepu w celu bliższego zapoznania się z ofertą. Ponadto SMS-y szczególnie kuszą osoby zainteresowane promocjami w branży odzieżowej, poszukujące zniżek na wydarzenia kulturalne oraz rozrywkowe. Mogą również stanowić skuteczne narzędzie wsparcia promocji produktów spożywczych.

REKLAMA

- Z naszego badania można wywnioskować, że dodatkowe akcje marketingowe oparte o SMS stwarzają możliwość budowania trwalszej więzi z konsumentami. Komunikacja SMS stanowi skuteczne narzędzie wspomagające różnego rodzaju akcje promocyjne, zwiększając ich skuteczność niezależnie od branży - uważa Daniel Zawiliński, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Platformie SerwerSMS.pl

Co trzeci konsument jest zainteresowany otrzymywaniem SMS-ów powiadamiających  o atrakcyjnych promocjach dotyczących zniżek (dokładnie 33.1% ogółu badanych). Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez Platformę SerwerSMS.pl taka wiadomość mogłaby skłonić do udania się do najbliższego sklepu 89,7% respondentów lub zapoznania się z ofertą przygotowaną dla osób odwiedzających daną stronę internetową, analogicznie 88,5% respondentów. Wśród badanych, którzy zdecydowaliby się na promocje tego typu nieznacznie przeważają kobiety - 35,4%. Ciekawym wydaje się fakt, iż nie zanotowano znaczących różnic pomiędzy mieszkańcami dużych, średnich i małych miejscowości oraz wsi. Wszyscy przedstawiciele wyżej wymienionych kategorii w podobnym stopniu interesowali się promocjami otrzymywanymi za pomocą SMS-ów.

Na trzecim miejscu wśród potencjalnych klientów były promocje w branży spożywczej, które mogłyby przyciągnąć zainteresowanie 40% badanych.

  • szostek 2013-10-07 11:20:22

    A ja lubię otrzymywać SMS-y z promocjami bo mogę kupić coś w lepszej cenie.

  • Burundi 2013-10-04 16:13:57

    moożliwe że jako część większej strategii

  • jot 2013-10-04 09:02:40

    A co firma która żyje z takiego rozsyłania smsów może innego powiedzieć jak tylko to, że klienci są zainteresowani otrzymywaniem wiadomości. Myślę, że jest dokładnie odwrotnie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA