REKLAMA
REKLAMA

SohoShop rozwija strategię omnichannel dla The Secret Soap Store

Autor: pr 21 października 2015 12:33

SohoShop odpowiada za budowę platformy e-commerce stworzonej dla marki kosmetyków naturalnych The Secret Soap Store.

REKLAMA

Od teraz zamówienia złożone online można odbierać w tradycyjnych salonach sprzedaży. Click&collect to jeden z elementów strategii omnichannel przyjętej przez producenta kosmetyków naturalnych. Na kolejnych etapach realizacji wielokanałowej strategii rozwoju The Secret Soap Store planuje uruchomienie The Secret Club - klubu dla stałych klientów.

Sklep internetowy jest jednocześnie portalem o tematyce kosmetycznej.

Serwis e-commerce został uruchomiony przy współpracy z firmą SohoShop.pl, która dostarczyła technologie, know-how oraz zajmuje się wsparciem sprzedaży online.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA