PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Somersby z kampanią marketingu rekomendacji

Autor: pr 9 czerwca 2016 13:03

Somersby z kampanią marketingu rekomendacji Fot. mat.pras.

Marka Somersby rozpoczyna kolejną kampanię marketingu rekomendacji, do której sam Lord Somersby zaprosił 5,5 tys. ambasadorów ze społeczności Streetcom. Myślą przewodnią projektu jest hasło #OdkryjSomersby. Za pomysł oraz realizację projektu odpowiada agencja Streetcom Polska.

Kampania marketingu rekomendacji zbudowana jest wokół hasła #OdkryjSomersby, które ma zachęcać do spróbowania jabłkowego smaku Somersby. Głównym celem projektu jest ugruntowanie wizerunku marki, wzrost jej świadomości, a także dotarcie do nowych konsumentów. Każdy element kampanii nawiązuje do stylistyki bohatera – postaci Lorda Somersby i jego świty.

Do projektu zostało zaproszonych 5,5 tys. osób, które otrzymają paczki ambasadorskie i będą mogły wziąć udział w kampanii product seeding. To w większości osoby, które deklarują, że do tej pory nie były konsumentami marki.
Dodatkowo 21 tys. ekspertów będzie miało dostęp do platformy „Odkryj Somersby”. Znajdą tam materiały informacyjne i promocyjne, z których będą mogli korzystać w tracie kampanii online.

Przewodnikiem ekspertów po raz kolejny będzie Lord Somersby, który przygotuje dla nich szereg zadań i konkursów, dzięki którym ambasadorzy i ich znajomi, będą mieć wiele okazji do próbowania i rekomendowania napoju.

W ramach kampanii ambasadorzy będą również udostępniać na swoich profilach w social mediach, zdjęcia wraz z hashtagiem: #OdkryjSomersby, ze wspólnych spotkań i wypadów na miasto ze znajomymi. Zasięg kampanii agencja Streetcom Polska estymuje na ok. 6 mln kontaktów z marką.



 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane