Sonia Bohosiewicz twarzą kampanii margaryny Optima DHA

Autor: dlahandlu.pl 20 sierpnia 2015 13:04

Red8 Advertising przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nowy produkt w portfolio ZT Kruszwica/Bunge Polska - margarynę funkcjonalną Optima DHA. Agencja stworzyła także projekt opakowania dla Optimy DHA. Kampania startuje dziś, jej celem jest budowanie na rynku świadomości i wizerunku nowego produktu.

Twarzą obecnej kampanii, wprowadzającej na rynek Optimę DHA, jest Sonia Bohosiewicz. Popularna aktorka wciela się w rolę matki, pragnącej lepiej zadbać o wzrok i intelekt swoich bliskich. 

Kampania Optimy DHA prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dom mediowy Starcom.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane