REKLAMA
REKLAMA

Soplica promuje sprzedaż konkursem

Autor: dlahandlu.pl 17 września 2012 12:51

17 września b.r. wystartowała kampania Spirytusu Nalewkowego Soplicy pt. „Bój o słój".

REKLAMA

Akcja ma postać konkursu konsumenckiego dostępnego na stronie marki w serwisie społecznościowym facebook pod adresem www.facebook.com/antek.soplica.

Na potrzeby kampanii „Bój o słój" stworzono specjalną aplikację konkursową, w której do wygrania są alkohole Soplicy i najnowsze smartfony iPhone 5. Gra ma charakter zręcznościowy i polega na zbieraniu składników potrzebnych do produkcji nalewek. 

„Kampania „Bój o słój" jest częścią rynkowej strategii Spirytusu Nalewkowego przygotowanej na sezon nalewkowy. Od połowy sierpnia Spirytus Soplicy dostępny jest w wielu wybranych punktach sprzedaży w rekomendowanej cenie 29.99zł.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA