Sopot Centrum chce się odróżnić od innych centrów handlowych

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2015 14:09

- Chcemy, by projekt Sopot Centrum wyróżnił się na tle konkurencji poprzez łączenie ze sobą wielu różnorodnych funkcji - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Katarzyna Arczyńska-Karpowicz, IMV Polska, Sopot Centrum.

Jak wyjaśnia przedstawicielka Sopot Centrum, powstająca na terenach przydworcowych w Sopocie, inwestycja skupi takie elementy jak: lokale handlowe, usługowe, gastronomiczne, biurowe, hotelowe oraz dworzec PKP.

Kompleks ma być również miejscem ściśle związanym z miastem oraz jego mieszkańcami m.in. poprzez otwarcie Sopoteki – czyli nowoczesnej, miejskiej mediateki.

- Aby wyróżnić się na tle tych obiektów, trzeba stworzyć coś więcej niż tylko miejsce, gdzie można zrobić zakupy. Tworzymy nową tkankę miejską, tak by w naturalny sposób przyjęła się ona w otoczeniu. Projekt Sopot Centrum będzie to nie tylko miejsce zakupów, lecz również podróży, pracy, wypoczynku oraz kultury i sztuki - podsumowuje Katarzyna Arczyńska-Karpowicz. Inwestorem jest Bałtycka Grupa Inwestycyjna SA. IMV Polska zajmuje się zarządzaniem projektem. Kompleks ma być oddany do użytku w pierwszym półroczu 2015 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane