Sosy Łowicz wsparte kampanią reklamową

Autor: pr/dlahandlu.pl 11 lutego 2014 09:52

Sosy Łowicz wsparte kampanią reklamową

Od 10 lutego Łowicz (Agros-Nova) rozpoczyna silną ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą kategorię sosów. Sosy Łowicz będą komunikowane w telewizji, prasie i internecie jako te, które wybierane są przez Polaków najczęściej, a ich pyszny smak wynika z zastosowania wyjątkowych składników.

 

Rozpoczęta na początku lutego kampania reklamowa potrwa do 24 marca. Dwie odsłony reklamy - dla sosu słodko-kwaśnego i dla sosu basilico - pojawią się w kluczowych kanałach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne), w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej (m.in. Twój Styl, Uroda, Grazia, Viva, Wysokie Obcasy, Gala, Kuchnia i inne) oraz na największych portalach Internetowych i sprofilowanych serwisach tematycznych.

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na kategorię sosów oraz zbudowanie wizerunku sosów marki Łowicz. Komunikowane są dwie linie sosów: sosy standardowe oraz włoskie sosy premium (Arrabbiata, Puttanesca i Basilico).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane