Spadają wydatki na reklamę żywności

Autor: www.dlahandlu.pl 10 stycznia 2013 11:54

Według danych Nielsena za okres 31.12- 06.01 wynika, że na reklamę żywności w TV wydano 30,3 mln zł, podczas gdy w każdym z tygodni listopada było to około 80 mln zł. Obecnie najwięcej środków finansowych przeznacza się na reklamy farmaceutyków.

Jeśli chodzi o TOP 10 marek, które były najbardziej aktywne reklamowo w badanym okresie zestawienie wygląda następująco: Plus (6 003 638 zł), Orange (4 525 530 zł), Play (3 709 828 zł), Avans (2 941 647 zł), Ibuprom (2 763 210 zł), Belissa (2 719 225 zł), Media Expert (2 594 603 zł), Nescafe (2 367 280 zł), Lidl (2 122 374 zł) oraz Guseppe (2 102 250 zł).

Wydatki wyliczono na podstawie oficjalnych cennuków stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane