Spadek sprzedaży porównywalnej Tesco w Polsce

Autor: portalspozywczy.pl 5 października 2011 20:11

Sprzedaż like-for-like w sklepach Tesco w Polsce spadła w pierwszym półroczu 2011/2012 roku o 0,4 proc. Spadek przyniósł drugi kwartał roku obrotowego - sprzedaż porównywalna spadła o 2,2 proc.

W pierwszym kwartale sklepy Tesco zanotowały wzrost sprzedaży like-for-like o 1,6 proc. Dla porównania, sprzedaż like-for-like w całym roku 2010/2011 wzrosła w Polsce o 2 proc.

W całej Europie sprzedaż sklepów Tesco działających przynajmniej od roku wzrosła w drugim kwartale tego roku obrotowego o 0,1 proc., a w pierwszym półroczu był to wzrost o 1 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane