Spadek sprzedaży w sklepach Carrefour w Polsce

Autor: portalspozywczy.pl 14 października 2011 13:00

Sprzedaż porównywalna w sklepach Carrefour w Polsce spadła w trzecim kwartale tego roku o 3,3 proc. Licząc sprzedaż za 9 miesięcy, spadek wyniósł 1,2 proc.

W trzecim kwartale 2011 roku sklepy Carrefour w Polsce osiągnęły sprzedaż na poziomie 511 mln euro, poczas gdy rok wcześniej było to 544 mln euro. Po dziewięciu miesiącach tego roku sprzedaż wynoisła 1,6 mld euro.

- Nasza sprzedaż kontynuuje wzrost na rynkach rozwijających się. W Europie Zachodniej utrzymuje się na w miarę dobrym poziomie. We Francji, gdzie sprzedaż w sklepach porównywalnych spadła, wdrożyliśmy plan „Reset", aby odbudować dynamikę w naszych hipermarketach - mówi Lars Olofsson, prezes grupy Carrefour.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane