Spar chce zwiększyć udział marki własnej w sprzedaży

Autor: portalspozywczy.pl 15 września 2011 16:19

Obecnie na półkach sklepów Spar można znaleźć ok. 170 produktów typu private label, które generują 2 proc. sprzedaży sklepów w Polsce. Jednak plany operatora są dużo bardziej ambitne. - W Austrii i Holandii marki własne generują 30-40 proc. sprzedaży sklepów SPAR. Uważam, że w tym kierunku będzie ewaluowała nasza sprzedaż w Polsce - tłumaczy Wojciech Bystroń.

Marki własne Spar można znaleźć w takich kategoriach jak: chemia gospodarcza, higiena osobista, karma dla zwierząt, konserwy i dania gotowe, napoje gorące, produkty śniadaniowe, słodycze, ciastka, przekąski czy soki przecierowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane