PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Spar: Chcemy mieć 300 pozycji asortymentowych z logo sieci w każdej kategorii

Autor: www.dlahandlu.pl 14 listopada 2011 11:44

Spar: Chcemy mieć 300 pozycji asortymentowych z logo sieci w każdej kategorii

W tej chwili z logo sieci SPAR dostępnych jest 179 produktów. W ostatnim czasie na sklepowych półkach pojawiły się ryż, kasza gryczana i bułka tarta. W ramach marki własnej planowane jest niebawem także wprowadzenie kukurydzy, groszku w puszce, keczupów oraz wód i napojów. Docelowo dostępnych ma być ok 300 pozycji asortymentowych z logo sieci w każdej kategorii zakupowej.

REKLAMA

- Wiemy jaki potencjał na rynku mają marki własne, dlatego systematycznie inwestujemy w ten obszar.Jesteśmy przekonani, że dzięki temu zyska zarówno nasza sieć, franczyzobiorcy ale przede wszystkim konsumenci- mówi Tomasz Wilkoń, dyrektor handlowy Spar Polska.

 - Wprowadzając do sprzedaży produkty marki własnej dbamy również o atrakcyjność wizualną opakowań - dodaje Rafał Walny, menadżer kategorii ds. marki własnej - Efekty przynoszą także systematyczne akcje promocyjne budujące wśród klientów świadomość i zaufanie do towarów z naszym logo.

Przy tworzeniu produktów marki własnej Spar Polska ma dużą swobodę. Może jednak korzystać z doświadczeń i rozwiązań, które sprawdziły się na świecie. Wzorem dla sieci są rozwiązania zastosowane w Austrii, gdzie produkty pod logo sieci generują od 30-40 proc. obrotów w sklepie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA