SPAR: Pracujemy nad zmianami wizerunku naszego sklepu

Autor: portalspozywczy.pl 20 maja 2011 12:58

Nie wszyscy klienci trafiają do dyskontów. Wielu poszukuje produktów lepszej jakości i preferuje zakupy w nowoczesnych placówkach, które oprócz szerokiej gamy asortymentu oferują również wysoką jakość obsługi. I to dla nich właśnie rozwijamy naszą sieć. Sklep SPAR, który powstanie w centrum Revia Park będziemy pozycjonować jako supermarket z szerokim asortymentem ok. 12 tys. produktów - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Wojciech Bystroń, prezes zarządu Spar Polska oraz Jan Szywała, dyrektor operacyjny regionu Spar Polska.

Wyróżniać go będzie szeroka oferta produktów świeżych: warzyw i owoców, wędlin i mięs, nabiału, pieczywa. Sklep zostanie otwarty w drugiej połowie roku, więc dołożymy wszelkich starań, aby wprowadzić w nim naszą nową usługę/produkt, czyli "food to go". Liczymy, że to rozwiązanie sprawdzi się w dużych miastach - dodają przedstawiciele sieci. 

Nowy sklep nie jest pierwszą placówką sieci w centrum handlowym. - W Pszowie w centrum handlowym o powierzchni 2,5 tys. mkw. mamy sklep o powierzchni 800 mkw. Nowe centrum będzie liczyć 8 tys. kw. powierzchni, a więc będzie średniej wielkości obiektem handlowym. Supermarket SPAR będzie miał powierzchnię ok. 550 mkw., z czego powierzchnia sprzedaży zajmie 400 mkw - wyjaśnia prezes SPAR.

- Pracujemy aktualnie nad zmianami związanymi z wizerunkiem sklepu: wystrojem, ułożeniem towaru, layoutem. Liczymy, że punkt w Revia Park będzie pierwszym w pełni dostosowanym do nowych standardów i wyróżni nas spośród konkurencji - dodaje.

Czytaj więcej w serwisie portalspozywczy.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane