REKLAMA
REKLAMA

Spar: Projekt "Food to go" ma olbrzymie szanse, żeby stać się silnym punktem sieci

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 28 listopada 2011 10:52

Spar Market w Pszowie, był pierwszym sklepem sieci, w którym wprowadzono projekt „Food to go". - Po miesiącu funkcjonowania projektu można już mówić o spełnieniu założeń projektu, bo w tym czasie stoisko odwiedzało dziennie średnio 350 klientów - mówią przedstawiciele sieci.

REKLAMA

Projekt „Food to go" zakłada wydzielenie z części sklepu stoisk gastronomicznych, gdzie klienci mogą kupować dania do konsumpcji na miejscu i na wynos. Miał to być element, który wyróżniłby sieć Spar na tle konkurencji i przyciągnął do sklepu większą liczbę klientów. -  Po okresie testowym wiemy już które elementy funkcjonowania projektu trzeba poprawić a które działają tak, jak sobie założyliśmy - mówi odpowiedzialny za wdrożenie projektu Jan Szywała-Dyrektor Operacyjny Regionu Wschód.

- Pierwszy miesiąc przyniósł nam cenne doświadczenia, które z pewnością wykorzystamy przy otwieraniu nowych punktów „Food to go" w naszych sklepach. Chcemy bowiem tak zoptymalizować ofertę „food to go", aby spełniała oczekiwania zarówno właściciela sklepu, jak i konsumenta - dodaje Jan Szywała.

Projekt „food to go" bardzo dobrze sprawdził się w sklepach Spar, w wielu krajach Europy gdzie część gastronomiczna generuje do 30 procent przychodów.


 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA