Specjał chce usprawnić format "Cent"

Autor: www.dlahandlu.pl 24 czerwca 2013 11:32

W połowie stycznia w Tarnowie ruszył pierwszy dyskont Specjału pod szyldem "Cent". Sklep powstał w miejscu dotychczas działającej placówki Nasz Sklep. - Cały czas analizujemy ten koncept. Chcemy go rozwijać, ale jest jeszcze za wcześnie, aby zdecydować czy jest on na pewno dla nas opłacalny i gotowy do implementacji na inne placówki. Muszę przyznać, że popełniliśmy kilka błędów jeśli chodzi o ten sklep. Musimy w nim poprawić dobór asortymentu, ceny oraz komunikację z klientami - przyznaje Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał.

- Myślimy o otwarciu testowo tych sklepów w innych lokalizacjach i sprawdzeniu czy to właśnie lokalizacja może wpływać na ten nie do końca zadowalający efekt końcowy. Jeżeli format się sprawdzi zamierzamy go zaoferować franczyzobiorcom - dodaje prezes.

Marka właśna w sklepie Cent stanowiok.10 proc. obrotów. Prezes Specjału zapowiada, że firma zechce poprawić ten wynik.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane