Specjał loterią wesprze sprzedaż w sieciach Nasz Sklep i Livio 34

www.portalspozywczy.pl 18 lipca 2014 16:07

Nasz Sklep i LD Holding wprowadzają program wsparcia sprzedaży "Zakupowy Szał", który ma przynieść sieci znaczy wzrost obrotów.


Sieci detaliczne GK Specjał w której skład wchodzą następujące formaty: Delikatesy Premium Nasz Sklep, Nasz Sklep, Nasz Sklep Express, a w ramach LD Holding brandy: Livio, Sieć 34 wprowadzają loterię w postaci „zdrapek" dla konsumentów, co ma uatrakcyjnić wizerunek sklepów. W ramach loterii do wylosowania jest ponad 100 000 nagród.
GK Specjał obsługuje ponad 20 tys. odbiorców, w tym 4000 sklepów zrzeszonych we franczyzie Nasz Sklep oraz LD Holding. Swoją dystrybucję opiera na 15 oddziałach, działających w całej Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10964

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane