Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem

Autor: press.pl 1 lipca 2015 13:28

Grupa Żywiec SA wprowadza na rynek nowe piwo, Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem - podaje press.pl.

Piwo trafi do sklepów na północy Polski już w lipcu, jego wejściu towarzyszyć będzie kampania ATL i BTL, działania PR oraz akcje sponsoringowe. Marka będzie obecna na największych letnich eventach w regionie.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Just, planowanie i zakup mediów zostało przekazane firmie MediaVest, działania przejęła agencja Roots PR, eventy marki przygotuje agencja Top-Art.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane