PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem promowany w internecie

dlahandlu.pl 19 sierpnia 2015 14:46

Agencja kreatywna Point of View wygrała przetarg marki Specjal (Grupa Żywiec), dotyczący komunikacyjnego wsparcia nowego wariantu piwa - Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem. Agencja odpowiada za obszar digital, m.in. za przygotowanie strony www dla nowego piwa, konkursu dla konsumentów oraz kampanii display. Startująca właśnie akcja potrwa do połowy września.

Pierwszym efektem współpracy Point of View i marki Specjal jest właśnie uruchomiona strona www.niefiltrowany.specjal.pl, która stanowi zaproszenie do odkrycia receptury nowego Specjala. Aby podkreślić rzemieślniczy charakter piwa oraz lokalne pochodzenie marki, w serwisie wykorzystano specjalnie przygotowane ilustracje, pokazujące proces warzenia piwa oraz tradycje browaru z Elbląga.

Opowieść o marce zwieńczona jest konkursem, w którym użytkownicy mogą wysłać zdjęcia wyjątkowych dla nich miejsc w ich okolicy. Nagrodami są tradycyjne drewniane skrzynki w limitowanej edycji, wypełnione nowym wariantem piwa, a także zestawy składające się ze szklanki i dwóch wyjątkowo zapakowanych butelek piwa Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem. Strona internetowa została zaprojektowana w technologii RWD.

Konkurs trwać będzie do 13 września 2015 r. Towarzyszyć mu będzie przygotowana kreatywnie przez Point of View kampania displayowa, w której emitowane będą kreacje interaktywne promujące zarówno konkurs, jak i nowy wariant piwa Specjal. Komunikacja podkreślać będzie przede wszystkim wyjątkowy smak nowego piwa oraz fakt, że jego powstanie jest inspirowane lokalnymi tradycjami i składnikami.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy MediaVest.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11396

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane