REKLAMA
REKLAMA

Specjał rozwija program Nice Price. Firma chce zwiększyć asortyment o 50 produktów

Autor: www.dlahandlu.pl 5 listopada 2012 10:03

Półtora roku temu GK Specjał rozpoczął realizację programu Nice Price. Polega on na tym, że sklepy uczestniczące w programie mogą zaproponować swoim klientom wybrane produkty (a jest ich obecnie już około 120) w cenach dyskontowych. Wyłącznym dystrybutorem produktów w programie jest Specjał. Plany na najbliższe miesiące zakładają dynamiczny rozwój asortymentu (około 50 nowych pozycji w perspektywie najbliższych 6 miesięcy), jak również sprzedaż i dostępność produktów z programu dla jak największej liczby klientów detalicznych na terenie objętym dystrybucją GK Specjał.

REKLAMA

Według ostatnich danych już ponad 6 tysięcy sklepów zdecydowało się na udział w programie i ich ilość stale rośnie.

Jak podaje Specjał w swoim kwartalniku, rosnąca ilość osób bez pracy oraz niepewna przyszłość powodują, że klienci, którzy byli skłonni płacić więcej za produkty markowe decydują się na zakupy w sieciach dyskontowych, gdzie dużą część koszyka zakupowego stanowią produkty marki własnej. Taki zakup pozwala uzyskać dobre jakościowo produkty w dużo niższej cenie od ich markowych odpowiedników. Ta różnica to średnio 20-30%, a czasami dużo więcej.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA