Spersonalizowana oferta zatrzyma konsumenta na stronie e-sklepu

Autor: Rzeczpospolita 23 maja 2016 09:20

Jak podaje Rzeczpospolita, nawet prosta zmiana wprowadzona na stronie internetowej e-sklepu może podnieść klikalność o 30 proc. Sposobami na zatrzymanie klientów jest usprawnienie logistyki, poprawienie stron www, a także budowanie relacji z klientem.

Rzeczpospolita podaje, że dla zatrzymania klienta w sklepie internetowym niezbędnym jest zbudowanie z nim odpowiednich relacji. Dobrym rozwiązaniem jest wysłanie wiadomości mail tuż po pierwszym zakupie.

Należy pamiętać, aby do klientów docierały spersonalizowane informacje. Zdaniem specjalistów zadowolonych klientów warto zaangażować w programy rekomendacji. Zgodnie z danymi SalesBee od 10 do nawet 37 proc. sprzedaży dużych sklepów pochodzi właśnie z tego kanału.

Więcej czytaj w poniedziałkowym wydaniu Rzeczpospolitej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane