PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Sphinx zaprezentował nowe hasło marki

Autor: pr 19 kwietnia 2016 12:43

Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, wraz z nową odsłoną menu głównego prezentuje nowe hasło marki „Mamy ten smak!”. Wśród bogatej oferty menu pojawiły się nowości skomponowane w oparciu o charakterystyczne dla kuchni Sphinxa orientalne smaki.

REKLAMA

- „Mamy ten smak” to deklaracja naszego przywiązania do tego co najważniejsze w restauracji. Nowe menu zawiera wiele znakomitych przystawek, dań głównych i dodatków nawiązujących także do orientalnych korzeni restauracji Sphinx. Nie brakuje również nowości wśród wybornych steków wołowych, które zyskują na popularności - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.

Sfinks Polska zarządza 116 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 102 restauracji Sphinx (segment casual dining), 10 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 4 restauracjami Wook (segment casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4565

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA