PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Sphinx zaprezentował nowe hasło marki

Autor: pr 19 kwietnia 2016 12:43

Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, wraz z nową odsłoną menu głównego prezentuje nowe hasło marki „Mamy ten smak!”. Wśród bogatej oferty menu pojawiły się nowości skomponowane w oparciu o charakterystyczne dla kuchni Sphinxa orientalne smaki.

- „Mamy ten smak” to deklaracja naszego przywiązania do tego co najważniejsze w restauracji. Nowe menu zawiera wiele znakomitych przystawek, dań głównych i dodatków nawiązujących także do orientalnych korzeni restauracji Sphinx. Nie brakuje również nowości wśród wybornych steków wołowych, które zyskują na popularności - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.

Sfinks Polska zarządza 116 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 102 restauracji Sphinx (segment casual dining), 10 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 4 restauracjami Wook (segment casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9726

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane