REKLAMA
REKLAMA

Śpiewające sztućce reklamują sosy Łowicza

Autor: wirtiualnemedia.pl 4 sierpnia 2010 11:10

Ruszyła kampania reklamowa afrykańskich sosów gotowych marki Łowicz, obejmująca telewizję i punkty sprzedaży.

REKLAMA

 

Rozpoczęta właśnie kampania sosów gotowych marki Łowicz reklamuje ich dwa nowe warianty - afrykasy o egzotycznych, afrykańskich smakach. Przekaz opiera się na wizerunku radosnej rodziny i śpiewających sztućców. Celem kampanii jest jednocześnie odświeżenie wizerunku całej kategorii sosów gotowych Łowicza.

 

 


Akcja obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne z pakietu At Media) oraz punkty sprzedaży


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA