REKLAMA
REKLAMA

Spiżarnia: w IV kwartale notujemy dwukrotny wzrost sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 7 grudnia 2010 11:10

- W okresie okołoświątecznym najlepiej sprzedają się takie produkty jak konfitury, syropy z dodatkiem alkoholi, miody, chrzan. W czwartym kwartale obroty są co najmniej dwukrotnie większe - mówi w rozmowie z serwisem dlahandlu.pl Beata Martynowska, właścicielka e-sklepu Spiżarnia.net.

REKLAMA

- Już teraz widać też, że firmy nie pożałowały na kosze delikatesowe dla swoich pracowników i kontrahentów. Ich sprzedaż będzie wyższa w stosunku do ubiegłego roku. Dobrze rotuje również garmażerka - dodaje nasza rozmówczyni.

Zapytana o formy promocji świątecznego asortymentu, Beata Martynowska odpowiada, że najlepiej sprawdzają się degustacje. - Są organizowane w części sklepów sprzedających produkty Spiżarni. Taka promocja bardzo dobrze się sprawdza, klienci lubią kupować towar, który mają okazję wcześniej skosztować - mówi właścicielka Spiżarni.net.

Spiżarnia prowadzi sklep internetowy spiżarnia.net.pl oraz dystrybuuje produkty pod własną marką w sieciach delikatesów i sklepów
specjalistycznych. W asortymencie sklepu znaleźć można konfitury, miody, syropy, nalewki i likiery, miody pitne, a także przetwory takie jak ćwikła,
kwaszona kapusta lub zakwas na żur.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA