Spółka należąca do Tesco przejmuje firmę zajmującą się reklamą osobistą

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 8 kwietnia 2014 09:34

Spółka należąca do Tesco przejmuje firmę zajmującą się reklamą osobistą

Dunnhumby Ltd., spółka zajmująca się badaniem i analizowaniem zachowań konsumenckich, należąca do Tesco PLC, ogłosił przejęcie firmy Sociomantic Labs, oferującej technologię reklamy osobistej tzw. programmatic. Szczegóły transakcji nie zostały ujawnione.

Dunnhumby, zajmująca się badaniem i analizą zachowań konsumenckich w sposób tradycyjny oraz przez internet, której Tesco zawdzięcza swój sukces, właśnie kupiła Sociomantic Labs, z branży technologii spersonalizowanej reklamy cyfrowej. W 2013 firma osiągnęła przychód na poziomie kilkuset milionów dolarów.

- Naszym strategicznym celem jest angażowanie konsumentów oraz zdobycie ich lojalności poprzez spersonalizowaną komunikację marketingową, niezależnie od tego, gdzie kupują, w sklepie czy w internecie - informuje Simon Hay, CEO firmy Dunhumby Ltd. - Wyniki obserwowanych przez nas dotychczas kampanii pokazują, że im lepsze dopasowanie przekazu, tym wyższe zaangażowanie i współczynnik odpowiedzi. Takie działania w skali ponad miliarda osób, będą czymś bezprecedensowym - dodaje Hay.

Personalizacja reklam w czasie rzeczywistym to naturalny kierunek rozwoju branży reklamowej. Wszystko po to, by idealnie odzwierciedlić potrzeby i preferencje konsumentów. Sociomantic Labs kładzie szczególny nacisk na budowanie zaangażowania kupujących w czasie rzeczywistym, dzięki pozyskiwaniu na bieżąco danych z CRM-ów firm współpracujących (ang. streaming CRM).

Sociomantic Labs GmbH zatrudnia ponad 200 specjalistów w 16 biurach na całym świecie i centrali zlokalizowanej w Berlinie. Pracuje dla firm i marek w dziedzinie elektroniki, handlu, mody czy usług turystycznych, na ponad 60 rynkach obejmujących 6 kontynentów. W 2013 roku firma osiągnęła przychód przekraczający 100 mln dolarów.

- Działając wspólnie możemy pomóc firmom w tworzeniu ich przekazów reklamowych tak, aby oferowały spersonalizowaną komunikację z klientem zarówno w internecie, jak i na urządzeniach mobilnych - mówi Thomas Brandhoff, Dyrektor Zarządzający i współzałożyciel Sociomantic.

Dunhumby jako firma zajmująca się badaniami i analizami zachowań konsumenckich, swoją działalność rozpoczęła od stworzenia programu lojalnościowego dla Tesco. Obecnie Dunhumby przetwarza i analizuje dane zdobyte dzięki 400 milionom konsumentów z całego świata.

  • Aleksandra 2014-04-10 14:33:45

    Ja mogę Philip Clarkowi za darmo powiedzieć ,że zrobienie w Polsce z sieci Tesco najnowocześniejszych obozów pracy przez Ryszarda Tomaszewskiego na pewno w długofalowym procesie zdobywania rynku na pewno odbije się spadkiem popularności tej marki wśród Polaków. Owszem teraz ograniczone koszty obsługi sklepów poprawiają bardzo wskaźniki zyskowności , ale klienci już zauważyli znaczne pogorszenie jakości obsługi , pogorszenie jakości produktów jaki i sprzedaże artykułów po terminie przydatności do spożycia ,jak i brak dbałości o wizerunek sklepów. Najlepszym przykładem jest Tesco-Ekstra w Bydgoszczy przy ul Toruńskiej. Do czasu remontu sklep kwitnął życiem .Ekspedientki i kasjerki znały swoich klientów ,znały ich potrzeby i oczekiwania.Zachowanie całej obsługi było naturalne i tworzyło atmosferę tego sklepu. Dziś choć sklep 2,5 roku temu został wyremontowany i odnowiony z sentymentem tęsknimy za starym Tesco. Bo nowe jest już brudne i obdrapane .Przy wjeździe na parking podziemny wita pogięta i przechylona latarnia.Na parkingu zgniły sufit dosłownie spada na głowy i samochody.Wszędzie walają się puste butelki i zerwane skrzynki po gaśnicach. Posadzka klei się do opon i butów ,a te po powrocie do domu trzeba wystawiać na balkon bo cuchną jak tescowy parking.Dziury w suficie ,w ścianach i słupach . Potem jak damy jałmużnę menelom można wejść po byłych ruchomych chodnikach do sklepu ,pamiętając by zakupy nieść w ręku bo wózek utknie na chodniku.W sklepie przywita nas coś czarnego i drobnego wydobywającego się z wentylacji ,potłuczone szyby w drzwiach koło piekarni ,a następne pogięte ledwie wiszą na zawiasach . Proszę nie próbować zadawać pytań do obsługi bo będziemy mieli przez resztę dnia wyrzuty sumienia z krzywdę jaką wyrządzamy .Nie korzystajmy z toalet bo są na pewno nieczynne. Teraz wiemy skąd smrody na parkingu podziemnym. Co ciekawe teraz w Tesco grzeją nawet kurtyny powietrzne .Szanowny Panie Prezesie to nie na tym polega ,że zainwestuje się duże pieniądze w sklep .Tym sklepem trzeba jeszcze zarządzać i dbać o niego i ludzi .Bo inaczej to z całą pańską siecią będzie tak jak w Bydgoszczy smutno i brudno o warunkach pracy smutnych prac. nie będę pisać bo sam może Pan przeczytać na wielu forach. Intencją tego komentarza jest fakt iż wydając olbrzymie pieniądze w intencji poprawy wizerunku firmy dajecie gorsze warunki dokonywania zakupów bo niszczy Pan to co jest najcenniejsze w sklepie warunki do godnej i bezpiecznej pracy.Tych warunków szybko Pan nie odbuduje ale może Pan chociaż nakazać posprzątać by tak nie śmierdziało w pańskim sklepie. Bo nazwa EXTRA powinna do czegoś zobowiązywać.Następnym razem gdy napiszę o bałaganie w tym sklepie załączę fotografie i będzie Panu wstyd.Pozdrowienia dla Philipa Clarka i niech w końcu zacznie lepiej traktować swoich pracowników bo nikt nie będzie chciał robić u Was zakupów. Ala.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane