Spółki Metro Group i Lidl wydały na reklamę telewizyjną w 2010 r. łącznie ponad 189 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 19 stycznia 2011 12:53

W 2010 roku na reklamę telewizyjną najwięcej wydał koncern Metro Group - 104 756 719 zł. Na drugim miejscu znalazł się Lidl z kwotą 84 744 184 zł - wynika z danych TNS OBOP.

Wśród firm z sektora handlu, które prowadzą sklepy spożywcze w zestawieniu znaleźli się również: Jeronimo Martins Dystrybucja, który wydał na promocję w telewizji 51 687 895 zł, Tesco Polska (41 804 929 zł) oraz Carrefour Polska (31 899 793 zł).

Poza spożywczymi sieciami handlowymi, które wydały w ubiegłym roku najwięcej na reklamy telewizyjne są również: Castorama (54 068 546 zł), Leroy Merlin (35 747 371 zł), Ikea (27 861 170 zł), Obi (24 358 914 zł) oraz Neonet Wrocław (22 372 622 zł).

Jak zaznacza TNS OBOP, dane dotyczące wydatków reklamowych są podawane w wartościach cennikowych, bez uwzględnienia rabatów. Dane obejmują wszystkie formy aktywności reklamowej: spoty reklamowe, plansze sponsorskie, telezakupy i ogłoszenia w stacjach monitorowanych reklamowo przez TNS OBOP.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane