Spomlek: Do sieci handlowych sprzedajemy maksymalnie 40 proc. naszej produkcji

www.portalspozywczy.pl 14 listopada 2013 16:52

Przyjęliśmy założenie, że maksymalnie 40 proc. naszej produkcji może być sprzedawane za pośrednictwem sieci handlowych - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Edward Bajko, prezes SM Spomlek.

Sytuacja jest dosyć dynamiczna, gdyż sieci handlowe i marki własne zabierają coraz większą część rynku, więc musimy stale tę sytuację obserwować. Nie jest jednak tak, że lekceważymy rynek tradycyjny. Przeciwnie staramy się go wspierać - mówi Edward Bajko.
Równocześnie staramy się kreować własne marki - myślę tu przede wszystkim o Serenadzie, a także o linii serów marki Old Poland, czyli Rubin Szafir, Bursztyn. Weszliśmy teraz na jeszcze wyższą półkę z serami pod markę Sery z Radzynia - dodaje.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane