Sponsoring Tauron Basket Ligi wzmocni rozpoznawalność sklepów Grupy Muszkieterów

Autor: dlahandlu.pl 22 listopada 2010 13:43

Grupa Muszkieterów podpisała umowę o współpracy z Polską Ligą Koszykówki S.A. Zgodnie z porozumieniem sieci Intermarché i Bricomarché zostaną sponsorami Tauron Basket Ligi oraz partnerami telewizji internetowej PLK.TV.

- Wierzymy w potencjał, który tkwi koszykówce. Chcemy, aby współpraca z Tauron Basket Ligą była działaniem długofalowym, dlatego mamy nadzieję, że jej efektem będzie wzmocnienie rozpoznawalności Intermarché i Bricomarché również w regionach, gdzie nie jesteśmy silnie obecni - powiedział Janusz Jasiński, prezes sieci Intermarché.

Dodatkowo supermarkety Intermarché i Bricomarché zostały partnerem nowatorskiego projektu telewizji kablowej PLK.TV.

Sprawdź ceny w sklepach Intermarche


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4171

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane