REKLAMA
REKLAMA

Sponsorska kampania serkow Apetina

Autor: Marketing przy Kawie 7 kwietnia 2015 10:07

Wystartowała kampania pod hasłem „Dobrze się komponuje”. Promuje serki Apetina firmy Arla Foods - podaje Marketing przy Kawie.

REKLAMA

Działania w telewizji obejmują sponsoring programów stacji TVN (m.in. „Kuchenne rewolucje”, „Dzień dobry TVN” czy „Na Wspólnej”) oraz wybranych pozycji o tematyce poradnikowo-kulinarnej w kanałach Premium TV. Zastosowano również niestandardowy format reklamowy – tzw. bumper.

Spoty przekierowują widza na stronę www.przepisnaweekend.pl. W ramach kampanii w Internecie prowadzone są też działania content marketingowe – w sekcjach kulinarnych na portalach Onet.pl, WP.pl, Polki.pl i Gotujmy.pl.

Strategia, kreacja oraz realizacja działań: agencja XConcept. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Carat Polska.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA