Spoty Almette mają podkreślać lekkość

Autor: mediarun.pl 7 czerwca 2010 09:32

Spoty Almette mają podkreślać lekkość

7 czerwca startuje pierwsza odsłona kampanii marki Almette - czytamy w serwisie mediarun.pl.


Pomysł kampanii reklamowej polega na odwołaniu się do symboli lekkości. Na kampanię składają się cztery 30 sek. spoty TV, outdoor i prasa. Kampania ma na celu zakomunikowanie większej lekkości i delikatności produktu.
Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane