Spoty soków Fortuna wracają do telewizji

Autor: pr 13 października 2016 11:18

Spoty soków Fortuna wracają do telewizji Fot. mat. pras.

Fortuna – znana marka soków, nektarów i napojów – obecna na rynku od 1991 r., startuje z pierwszą kampanią reklamową od czasu przejęcia przez Grupę Polmlek w drugiej połowie 2015 r. Komunikacja rozpocznie się silną obecnością w TV już 17 października 2016 r. Nową marketingową odsłonę Fortuny wspierać będzie gwiazda z polskiego rynku muzycznego.

Kampania o charakterze wizerunkowym ma na celu wzmocnienie pozycji marki na rynku. Soki 100% Fortuna pojawią się w największych kanałach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat), a także w stacjach tematycznych TVN i Polsat oraz na największych platformach VOD. Marka zapowiada też silną obecność reklamową w kanale digital, a 24 października 2016 r. wystartuje konkurs konsumencki szeroko promowany w internecie i mediach społecznościowych.

Będzie to pierwsza kampania Fortuny od czasu przejęcia marki przez trzecią pod względem sprzedaży firmę z branży mleczarskiej, Grupę Polmlek. Dzięki przejęciu spółki Agros-Nova Soki w 2015 r. do portfolio Grupy Polmlek trafiły marki Fortuna, Garden, Pysio i Sonda. Wszystkie produkty tych marek wytwarzane są we własnej fabryce w Tymienicach.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane