PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Sprawny serwis urządzeń jednym z kluczowych wyzwań dla sieci handlowych

Autor: dlahandlu.pl 6 czerwca 2011 11:19

- Wielość urządzeń różnych marek i od rożnych dostawców, odmienne procedury ich kontroli i zasad serwisowania oraz konieczność skoordynowania terminów wizyt, szkoleń i przeglądów pochłania dużo czasu. Jest to szczególnie problematyczne, kiedy dochodzi do przestoju w sprzedaży na skutek awarii sprzętu lub też, w wyniku wysokiej rotacji personelu - mówi Włodzimierz Kander, prezes firmy Uniscale.

- Jesteśmy przygotowani do obsługi serwisowej sieci handlowych, które nie tylko posiadają więcej niż kilkadziesiąt placówek handlowych na terenie całego kraju, ale i korzystają z różnych urządzeń wielu producentów - dodaje  Włodzimierz Kander.

Obsługa serwisowa oferowana przez Uniscale obejmuje kompleksową opiekę na sprzętem zainstalowanym w placówkach sieci handlowych, której celem jest zminimalizowanie awarii i przestojów poprzez prewencję oraz stałą kotnrolę stanu technicznego urządzeń.

Dla maksymalnego uproszczenia formalności związanych z serwisowaniem urządzeń, Uniscale otworzyło jeden punkt przyjmowania zgłoszeń z całego kraju oraz możliwość uzyskiwania jednej, zbiorczej faktury za wszystkie zlecone usługi, a także raportów i zestawień zbiorczych dla analizy kosztowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane