Sprite wykorzystuje w kampanii rich media

Autor: media2.pl 22 września 2011 12:37

Agencja K2 przygotowała dla marki Sprite kampanię rich media z video. Video nagrano używając kamery Phantom i techniki slow motion. Kampania podkreślająca orzeźwiający smak napoju potrwa do końca września 2011 roku.

Użytkownik wchodzący w interakcję z reklamą uruchamia film slow motion, którego tempo może być regulowane suwakiem. Wciśnięcie przycisku "ORZEŹWIJ" oblewa parę bohaterów strumieniami Sprite i powoduje ich wyraźne "ożywienie" i "orzeźwienie".

 

Kampania rich mediowa jest częścią większej aktywacji w internecie, której osią jest konkurs organizowany w kanale Facebook na profilu marki: "Musi być głośno, kiedy jest impreza". W trakcie jego trwania Sprite co tydzień rozdaje wartościowe nagrody. A na zakończenie konkursu wszyscy biorący w nim udział będą mieli szansę wygrać iPDA 3G.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane