REKLAMA
REKLAMA

Sprzedawcy powinni pracować nad budowaniem zaufania do zakupów w sieci

Autor: Puls Biznesu 5 maja 2016 09:12

Choć wartość rynku e-commerce stale rośnie, to jednak nadal istnieją logistyczne luki, których przedsiębiorcy powinni się wystrzegać - informuje Puls Biznesu.

REKLAMA

Popularność zakupów online nie maleje, mimo to w Polsce aż 37 proc. konsumentów twierdzi, że otrzymali przesyłki w późniejszym terminie, niż powinni. Poza tym 21 proc. polskich e-klientów wskazało, że dużym problemem jest również wysyłanie błędnych zamówień - wynika z raportu Trusted Shops pt. "Największe wyzwania polskich e-sprzedawców".

Zdaniem ekspertów sprzedawcy internetowi powinni pracować nad budowaniem zaufania do zakupów w sieci, gdyż jest to kluczem do sukcesu. Ignorowanie lub zbyt późne odpowiadanie na przesłane przez kupujących zapytania pogłębiają obawy konsumentów.

Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA