REKLAMA
REKLAMA

Sprzedawcy skarżą się na zachowanie klientów

Autor: onet.pl za Newsweek 9 września 2010 11:44

Pracownicy marketów skarżą się, że codziennie muszą znosić zachowanie roszczeniowo nastawionych klientów. Skalę zjawiska trudno jednak zmierzyć, bo ponad 90 proc. spraw kończy się na słownej utarczce, a tylko kilka procent ma epilog w postaci skargi klienta na obsługę - podaje Onet.pl za tygodnikiem Newsweek.

REKLAMA
Pretekstów do scysji z obsługą sklepu jest wiele: zbyt długa kolejka do kasy, przedłużające się płatności kartą, zbyt wysokie zdaniem klienta ceny towarów. Pracownicy sklepów często słyszą również przykre komentarze dotyczące ich wykształcenia i pozycji społecznej.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12399

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA